Łączna wartość tegorocznych wydatków na reklamę wzrosła w porównaniu z poprzednim rokiem o 2,4%. W 2015 roku wydatki reklamowe na polskim rynku wzrosną o 3,1%, a ich wartość na koniec roku wyniesie 6,745 mld zł netto – wskazują prognozy domu mediowego ZenithOptimedia Group.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wynik PKB w III kwartale i zaskakująco silny wzrost indeksu PMI wskazują na utrzymanie się umiarkowanego ożywienia w gospodarce. Nie było ono pewne ze względu na obawy o zahamowanie tempa wzrostu oraz utrzymujące się zewnętrzne czynniki ryzyka, takie jak spowolnienie w strefie euro i konflikt na Ukrainie.
Ekonomiści spodziewają się, że poprawa koniunktury powinna zostać utrzymana również w najbliższych miesiącach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.