Stabilny wzrost rynku reklamowego w 2015 rokuStabilny wzrost rynku reklamowego w 2015 rokuStabilny wzrost rynku reklamowego w 2015 rokuStabilny wzrost rynku reklamowego w 2015 roku

Stabilny wzrost rynku reklamowego w 2015 roku

Stabilny wzrost rynku reklamowego w 2015 roku
Łączna wartość tegorocznych wydatków na reklamę wzrosła w porównaniu z poprzednim rokiem o 2,4%. W 2015 roku wydatki reklamowe na polskim rynku wzrosną o 3,1%, a ich wartość na koniec roku wyniesie 6,745 mld zł netto – wskazują prognozy domu mediowego ZenithOptimedia Group.

Wynik PKB w III kwartale i zaskakująco silny wzrost indeksu PMI wskazują na utrzymanie się umiarkowanego ożywienia w gospodarce. Nie było ono pewne ze względu na obawy o zahamowanie tempa wzrostu oraz utrzymujące się zewnętrzne czynniki ryzyka, takie jak spowolnienie w strefie euro i konflikt na Ukrainie.

Ekonomiści spodziewają się, że poprawa koniunktury powinna zostać utrzymana również w najbliższych miesiącach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja