Odpowiedzialność biznesu – jak ją pojmować w XXI wieku?Odpowiedzialność biznesu – jak ją pojmować w XXI wieku?Odpowiedzialność biznesu – jak ją pojmować w XXI wieku?Odpowiedzialność biznesu – jak ją pojmować w XXI wieku?
Warto wyjść poza blok reklamowy (fot. Aaron Amat/Fotolia)

Odpowiedzialność biznesu – jak ją pojmować w XXI wieku?

Odpowiedzialność biznesu – jak ją pojmować w XXI wieku?
Adam Piwek

Adam Piwek

-

Adam Piwek

Adam Piwek

Zrównoważony rozwój, odpowiedzialna firma, społeczna wartość biznesu – to niektóre synonimy CSR stosowane w polskiej komunikacji idei odpowiedzialności. Wiąże się to najczęściej z kierowaniem kolejnych obowiązków do działu marketingu, PR czy komunikacji korporacyjnej. Dobrze, że te obowiązki trafiają właśnie tam. Źle, że na aktywności tej firmowej komórki najczęściej się kończy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja