Szykujesz wiosenną promocję? Najpierw odpowiedz sobie na 5 pytańSzykujesz wiosenną promocję? Najpierw odpowiedz sobie na 5 pytańSzykujesz wiosenną promocję? Najpierw odpowiedz sobie na 5 pytańSzykujesz wiosenną promocję? Najpierw odpowiedz sobie na 5 pytań

Szykujesz wiosenną promocję? Najpierw odpowiedz sobie na 5 pytań

Szykujesz wiosenną promocję? Najpierw odpowiedz sobie na 5 pytań
Tomasz Stec

Tomasz Stec

-

senior consultant, Simon-Kucher & Partners Warszawa

Tomasz Stec

Tomasz Stec

senior consultant
Simon-Kucher & Partners Warszawa

Chcesz przyciągnąć do sklepu większą liczbę klientów. Liczysz na zwiększenie i aktywizację sprzedaży. Zależy ci na tym, by oddziaływać na preferencje konsumentów. Promocja to znane narzędzie do realizacji tych celów. Zastanów się tylko, jak zastosować je w taki sposób, by faktycznie osiągnąć zysk.

Cała sztuka w tym, by ściągnięcie tłumu klientów i zwiększenie sprzedaży udało się osiągnąć bez zbytniej erozji marż osiąganych przez przedsiębiorstwo. Dlatego planowanie promocji warto zacząć od gruntownego namysłu nad pięcioma podstawowymi pytaniami:
Jaki typ promocji wybrać?Które produkty promować?Jaka powinna być skala obniżek?Jaka powinna być częstotliwość oraz długość promocji?W jaki sposób komunikować promocję?
Dobór typu promocji

Dobór odpowiedniej formy promocji jest ściśle powiązany z celem, który firma chce osiągnąć.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja