Cross-channel przyszłością sprzedaży?Cross-channel przyszłością sprzedaży?Cross-channel przyszłością sprzedaży?Cross-channel przyszłością sprzedaży?

Cross-channel przyszłością sprzedaży?

Cross-channel przyszłością sprzedaży?
Joanna Bociąg

Joanna Bociąg

-

Joanna Bociąg

Joanna Bociąg

Klienci coraz częściej łączą zakupy w sklepach stacjonarnych z internetowymi. Umiejętna integracja różnych kanałów sprzedaży stanowić będzie wyzwanie dla tych marek, które dotychczas koncentrowały się tylko na jednym obszarze dystrybucji.

Od kilku lat możemy zaobserwować dynamiczny rozwój handlu internetowego. Rośnie zaufanie konsumentów do zakupów online, co przekłada się na wzrost wartości rynku e-commerce. W 2014 r. obroty sprzedaży internetowej kształtowały się na poziomie ponad 27 mld zł. W ciągu pięciu lat ta wartość ma się podwoić.

Konsumenci wybierają zakupy przez Internet przede wszystkim ze względu na wygodę i oszczędność czasu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja