Powrót EB: nie wszystko jasne i pełnePowrót EB: nie wszystko jasne i pełnePowrót EB: nie wszystko jasne i pełnePowrót EB: nie wszystko jasne i pełne

Powrót EB: nie wszystko jasne i pełne

Powrót EB: nie wszystko jasne i pełne
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Jeszcze ponad rok temu Grupa Żywiec uznawała przywrócenie EB za pozbawione biznesowego uzasadnienia. Okoliczności się zmieniły, a kultowy brand musi znaleźć swoje miejsce na rynku. W dłuższej perspektywie nie będzie to łatwe.

Upadłe anioły marketingu to trafne określenie kultowych marek z lat dziewięćdziesiątych. Kiedyś powszechnie znane, w kolejnej dekadzie zniknęły z rynku za sprawą błędów marketingowych.

Konsumenci wspominają je z rozrzewnieniem, zakładając w Internecie fan pages takie jak „EB Wróć”. Aktywność administratora wrzucającego grafiki z logo marki czy kupującego posty sponsorowane sprawiła, że niektórzy uznali tego rodzaju miejsca za przejawy dyskretnych przygotowań Grupy Żywiec do ponownego wprowadzenia EB na rynek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja