Nie dziwi, że Ries i Trout poświęcili na omówienie tego prawa najwięcej miejsca w książce. W tym rozdziale dokonują oni prawdziwej rewolucji w myśleniu. Fragment książki „Praktyka brandingu” Macieja Tesławskiego i zaproszonych przez niego do współpracy praktyków.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
[…]
„Nie ma żadnej obiektywnej rzeczywistości. Nie ma żadnych faktów. Nie ma żadnych najlepszych wyrobów. W świecie marketingu istnieją jedynie percepcje w świadomości klienta czy potencjalnego klienta. Rzeczywistością jest percepcja. Wszystko poza tym jest złudzeniem”.
(Wszystkie pogrubione cytaty pochodzą z książki A. Riesa i J. Trouta „22 prawa marketingu”, Vipart, Warszawa 2005)
Na szczęście pada tutaj „W świecie marketingu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.