Jest kilka reguł, których warto przestrzegać, pisząc artykuły content marketingowe. Naczelna oczywiście brzmi: „Wszystko, co trzeba powiedzieć czytelnikowi, da się powiedzieć jasno”. Jak tę jasność uzyskać? O tym w drugiej części cyklu o pisaniu na potrzeby marketingu treści.Zobacz część pierwszą poradnika: Jak napisać artykuł, aby twój czytelnik był kontent?
Wydawać by się mogło, że w Internecie nie obowiązuje poprawność stylistyczna, gramatyczna i ortograficzna. Z jej lekceważenia można nawet uczynić swój znak firmowy. Język forów internetowych i mediów społecznościowych odzwierciedla w dużej mierze język mówiony, w związku z tym rozmaite niedoróbki tam akurat aż tak bardzo nie rażą.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.