Upraszczanie świata i wszelkie „szaleństwa katalogowania” doprowadziły do tego, że wizerunek kobiety ograniczony został do dwóch typów. Panie były więc portretowane albo jako boginie ogniska domowego, albo jako sexy ladies. Do nie tak dawna obowiązywało to również w reklamie. Ale coś się zmieniło.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na horyzoncie pojawiła się nowa persona, która zyskała miano Shero. Jej nadejście obwieściła Jennifer Zimmerman, odpowiadająca za strategię w agencji McGarryBowen. Stało się to podczas jednego z paneli tematycznych na zakończonym niedawno festiwalu The One Show.
Kim jest Shero?
Shero to silna kobieta. I – jak pisze Zimmerman, przyglądając się aktualnym trendom w rozrywce i marketingu – społeczeństwo coraz bardziej zaczyna cenić takie właśnie kobiety.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.