Tytuł sprzedaje cały artykuł. Jest jak gazeciarz na rogu ulicy, który sto lat temu musiał sprzedać sensacyjną popołudniówkę. Jeśli mamy pozyskać ruch, a nie wyłącznie usatysfakcjonować zdobytych klientów, powinniśmy wykorzystywać sprawdzone zasady.Zajrzyj do poprzednich części poradnika:
Jak napisać artykuł, aby twój czytelnik był kontent?
Jak pisać, żeby dobrze się czytało?
Nadanie tytułu artykułowi nie jest prostą sprawą. Wśród porad na ten temat pojawiają się sugestie, że tytuł (i śródtytuły) należy przygotować zawczasu, po czym uzupełnić miejsce między nimi odpowiednią treścią.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.