Szklany sufit rozbijany w CannesSzklany sufit rozbijany w CannesSzklany sufit rozbijany w CannesSzklany sufit rozbijany w Cannes
Szklany Lew ma atakować szklany sufit w reklamie (fot. kadr ze spotu Whisper)

Szklany sufit rozbijany w Cannes

Szklany sufit rozbijany w Cannes
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

62. edycja Cannes Lions dobiegła końca. Marketingowy charakter festiwalu rozmywa się, a on sam wędruje w stronę nowych technologii i nagłaśniania ważnych kwestii społecznych.

Niemal żadna z wyróżnionych reklam nie promuje już wyłącznie samej firmy czy usługi. Nagłaśnianie problemów społecznych czy innowacyjne rozwiązania w życiu codziennym – właśnie takie kreacje zostały docenione na tegorocznym festiwalu.

W zdecydowanej, a nawet miażdżącej przewadze nagrodzono kampanie, których głównym kanałem jest Internet (ze wskazaniem na social media).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja