Miejsce pochodzenia ma znaczenie?Miejsce pochodzenia ma znaczenie?Miejsce pochodzenia ma znaczenie?Miejsce pochodzenia ma znaczenie?
„Promocja marki” (fot. okładka książki)

Miejsce pochodzenia ma znaczenie?

Miejsce pochodzenia ma znaczenie?
Robert Stępowski

Robert Stępowski

-

ekspert w dziedzinie marketingu terytorialnego, MarketingMiejsca.com.pl

Robert Stępowski

Robert Stępowski

ekspert w dziedzinie marketingu terytorialnego
MarketingMiejsca.com.pl

Założyciel serwisu MarketingMiejsca.com.pl. Od dziesięciu lat obserwuje działania marketingowe gmin, miast oraz regionów. Przygotowuje raporty dotyczące działań, a także wydatków marketingowych jednostek samorządu terytorialnego.

Kiedy widzisz produkt ze szwajcarskim krzyżem na czerwonym tle, to jakie masz skojarzenia? Co myślisz o marce, zanim jeszcze kupisz produkt i go użyjesz? Fragment książki „Promocja marki – Poradnik dobrych praktyk” Roberta Stępowskiego.

Zapewne jesteś przekonany o wysokiej jakości, trwałości i skuteczności oraz precyzji wykonania danego produktu lub usługi. Takie atrybuty ma właśnie marka Szwajcaria, a my podświadomie przenosimy je na marki, co do których jesteśmy przekonani, że właśnie z tego kraju pochodzą.

Prawda jest jednak taka, że wcale nie wszystkie produkty oznaczone charakterystycznym logo są produkowane w Szwajcarii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja