Producenci żywności inwestują w wideo online i rozwijają branded contentProducenci żywności inwestują w wideo online i rozwijają branded contentProducenci żywności inwestują w wideo online i rozwijają branded contentProducenci żywności inwestują w wideo online i rozwijają branded content

Producenci żywności inwestują w wideo online i rozwijają branded content

Producenci żywności inwestują w wideo online i rozwijają branded content
Anna Lembas

Anna Lembas

-

Anna Lembas

Anna Lembas

Telewizja, z udziałami przekraczającymi 80%, pozostaje najistotniejszym medium reklamowym dla branży spożywczej. Drugi w miksie mediów w tym sektorze jest jednak Internet – wynika z analiz wydatków reklamowych netto przygotowywanych przez Starcom Mediavest Group.

Reklamodawcy z branży spożywczej zdali sobie sprawę, że reklama wideo online oraz branded content dają im dodatkowe możliwości mówienia o produkcie, poszerzania informacji zawartych w spocie telewizyjnym czy też pokazania się w pożądanym kontekście.

Sięgnięcie po wideo online jest wręcz niezbędne, jeśli brand chce poszerzyć możliwości dotarcia chociażby do osób, które w ogóle nie mają telewizora lub oglądają telewizję sporadycznie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja