Telewizja, z udziałami przekraczającymi 80%, pozostaje najistotniejszym medium reklamowym dla branży spożywczej. Drugi w miksie mediów w tym sektorze jest jednak Internet – wynika z analiz wydatków reklamowych netto przygotowywanych przez Starcom Mediavest Group.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Reklamodawcy z branży spożywczej zdali sobie sprawę, że reklama wideo online oraz branded content dają im dodatkowe możliwości mówienia o produkcie, poszerzania informacji zawartych w spocie telewizyjnym czy też pokazania się w pożądanym kontekście.
Sięgnięcie po wideo online jest wręcz niezbędne, jeśli brand chce poszerzyć możliwości dotarcia chociażby do osób, które w ogóle nie mają telewizora lub oglądają telewizję sporadycznie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.