Marketing terytorialny – know-howMarketing terytorialny – know-howMarketing terytorialny – know-howMarketing terytorialny – know-how

Marketing terytorialny – know-how

Marketing terytorialny – know-how
Marek Tobolewski

Marek Tobolewski

-

Marek Tobolewski

Marek Tobolewski

Poznań porzuca swoje dotychczasowe pozycjonowanie jako „miasto know-how”. Branżowi eksperci występujący w branżowych mediach widzą w tym sprzeniewierzenie się branżowemu know-how. Tymczasem zamiast kurczowo trzymać się utartych marketingowych kolein, lepiej przyjrzeć się źródłom poznańskiej decyzji oraz kontekstowi, w którym do niej dochodzi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja