Prawo prezydenta, by burzyć i budować!Prawo prezydenta, by burzyć i budować!Prawo prezydenta, by burzyć i budować!Prawo prezydenta, by burzyć i budować!
Czy dla satysfakcji budowania od nowa można nie liczyć się z kosztami? (fot. Brian Jackson/Fotolia)

Prawo prezydenta, by burzyć i budować!

Prawo prezydenta, by burzyć i budować!
Robert Stępowski

Robert Stępowski

-

ekspert w dziedzinie marketingu terytorialnego, MarketingMiejsca.com.pl

Robert Stępowski

Robert Stępowski

ekspert w dziedzinie marketingu terytorialnego
MarketingMiejsca.com.pl

Założyciel serwisu MarketingMiejsca.com.pl. Od dziesięciu lat obserwuje działania marketingowe gmin, miast oraz regionów. Przygotowuje raporty dotyczące działań, a także wydatków marketingowych jednostek samorządu terytorialnego.

Nowy prezydent, nowy pomysł na Poznań i jego markę. Wiele skrajnych opinii dotyczących zmian zaproponowanych przez Jacka Jaśkowiaka w strategii promocji. Wciąż mówimy o logo i haśle, a zapominamy o marce i pieniądzach, które już zostały na jej budowę wydane z publicznej kasy.

Zobacz informacje na temat zmiany:

Poznań rezygnuje z know-how
Komunikat prezydenta Poznania w sprawie zmiany strategii

 
Logo, hasło, marka
Dla większości mieszkańców polskich miast marka jest czymś bardzo wirtualnym i trudnym do wyobrażenia. Dlatego niemal każde miasto i miasteczko, chcąc budować swoją markę, zamawia logo i hasło promocyjne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja