Nowy prezydent, nowy pomysł na Poznań i jego markę. Wiele skrajnych opinii dotyczących zmian zaproponowanych przez Jacka Jaśkowiaka w strategii promocji. Wciąż mówimy o logo i haśle, a zapominamy o marce i pieniądzach, które już zostały na jej budowę wydane z publicznej kasy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zobacz informacje na temat zmiany:
Poznań rezygnuje z know-how
Komunikat prezydenta Poznania w sprawie zmiany strategii
Logo, hasło, marka
Dla większości mieszkańców polskich miast marka jest czymś bardzo wirtualnym i trudnym do wyobrażenia. Dlatego niemal każde miasto i miasteczko, chcąc budować swoją markę, zamawia logo i hasło promocyjne.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.