Polski rynek naming rights wciąż jest słaby. Świadczy o tym suma, za jaką PGE kupiła prawa do nazwy Stadionu Narodowego. Na świecie rozwój w tej dziedzinie jest bardzo szybki. Coraz częściej będziemy mówić o strategicznym partnerstwie firm i obiektów sportowych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zobacz informację na temat transakcji: PGE Narodowy – warszawski stadion zyskał sponsora
Jak ustalił „Puls Biznesu”, Polska Grupa Energetyczna zapłaciła 37 mln złotych za pięcioletni kontrakt. „W umowie jest zapis, że kwota może wzrosnąć do 45 mln złotych, ale tylko jeśli zarządca stadionu wypełni zapisane w kontrakcie cele” – pisze „PB”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.