Prawa do nazwy Stadionu Narodowego sprzedane. Co dalej?Prawa do nazwy Stadionu Narodowego sprzedane. Co dalej?Prawa do nazwy Stadionu Narodowego sprzedane. Co dalej?Prawa do nazwy Stadionu Narodowego sprzedane. Co dalej?

Prawa do nazwy Stadionu Narodowego sprzedane. Co dalej?

Prawa do nazwy Stadionu Narodowego sprzedane. Co dalej?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Polski rynek naming rights wciąż jest słaby. Świadczy o tym suma, za jaką PGE kupiła prawa do nazwy Stadionu Narodowego. Na świecie rozwój w tej dziedzinie jest bardzo szybki. Coraz częściej będziemy mówić o strategicznym partnerstwie firm i obiektów sportowych.

Zobacz informację na temat transakcji: PGE Narodowy – warszawski stadion zyskał sponsora

Jak ustalił „Puls Biznesu”, Polska Grupa Energetyczna zapłaciła 37 mln złotych za pięcioletni kontrakt. „W umowie jest zapis, że kwota może wzrosnąć do 45 mln złotych, ale tylko jeśli zarządca stadionu wypełni zapisane w kontrakcie cele” – pisze „PB”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja