Visual merchandising – wydawałoby się, że o tym elemencie sprzedaży wszystko zostało już powiedziane. Specjalistą w tej dziedzinie może być każdy. Wystarczy wcisnąć na manekina strój z najnowszej kolekcji, kolorystykę dobrać do panującego sezonu i przearanżować wieszaki. Nic bardziej mylnego.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na czym polega prawdziwy visual merchandising? Poniżej 9 najgorętszych trendów tej dziedziny, które warto wykorzystać w tym sezonie.
1. Ugość klienta
Pozwól swoim klientom poczuć się jak w domu. Zaaranżuj przestrzeń sklepową tak, by stanowiła przedłużenie przestrzeni domowej. Wprowadź do sklepu elementy domowego ogniska. Wystarczą wygodne fotele, pluszowe kanapy z poduszkami lub miejsca spoczynku, wokół których ułożone będą stojaki z gazetami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.