Visual merchandising – 9 zasad aranżacji sklepuVisual merchandising – 9 zasad aranżacji sklepuVisual merchandising – 9 zasad aranżacji sklepuVisual merchandising – 9 zasad aranżacji sklepu
Ustawić manekiny – to jeszcze nie visual merchandising (fot. Pixabay)

Visual merchandising – 9 zasad aranżacji sklepu

Visual merchandising – 9 zasad aranżacji sklepu
Sabina Jaszowska

Sabina Jaszowska

-

Sabina Jaszowska

Sabina Jaszowska

Visual merchandising – wydawałoby się, że o tym elemencie sprzedaży wszystko zostało już powiedziane. Specjalistą w tej dziedzinie może być każdy. Wystarczy wcisnąć na manekina strój z najnowszej kolekcji, kolorystykę dobrać do panującego sezonu i przearanżować wieszaki. Nic bardziej mylnego.

Na czym polega prawdziwy visual merchandising? Poniżej 9 najgorętszych trendów tej dziedziny, które warto wykorzystać w tym sezonie.
1. Ugość klienta
Pozwól swoim klientom poczuć się jak w domu. Zaaranżuj przestrzeń sklepową tak, by stanowiła przedłużenie przestrzeni domowej. Wprowadź do sklepu elementy domowego ogniska. Wystarczą wygodne fotele, pluszowe kanapy z poduszkami lub miejsca spoczynku, wokół których ułożone będą stojaki z gazetami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja