Wizja - pragnienie M.Bujnowicza
Zbudować organizację know-how opartą na ludzkiej wiedzy i kreatywności, która pozwoli na rozwiązywanie złożonych i niestandardowych problemów organizacyjnych oraz personalnych. Wszystko w myśl zasady, że nieważny jest produkt, lecz grupa odbiorców: to w tej grupie należy wzbudzić „ssanie” określonych produktów lub usług, bez wywierania na nią jakiegokolwiek nacisku.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zbudować organizację know-how opartą na ludzkiej wiedzy i kreatywności, która pozwoli na rozwiązywanie złożonych i niestandardowych problemów organizacyjnych oraz personalnych. Wszystko w myśl zasady, że nieważny jest produkt, lecz grupa odbiorców: to w tej grupie należy wzbudzić „ssanie” określonych produktów lub usług, bez wywierania na nią jakiegokolwiek nacisku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.