Semiotyka, nauka o znakach, nie tylko odgrywa rolę w akademickich rozważaniach, ale stanowi żywą alternatywę dla innych nurtów badawczych w dziedzinie marketingu. Wdzierając się w obszar marketingu, semiotyka miała za sobą ponad 80-letnią tradycję i spore doświadczenie wypracowane głównie w antropologii kulturowej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kiedy na początku XX w. Szwajcar Ferdynand de Saussure i Amerykanin Charles S. Peirce niemal jednocześnie sformułowali koncepcję nauki zajmującej się badaniem znaków, nikt nie przypuszczał, że wedrze się ona jak wirus w organizmy wielu nauk i zmutuje ich dotychczasowe oblicze. To porównanie do wirusa bynajmniej nie jest obraźliwe dla tej nauki, Raczej wskazuje, jak szczególną rolę odgrywa semiotyka w przemianie i ewolucji różnych dziedzin wiedzy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.