Proces podejmowania decyzji, tworzenia opinii na temat zjawisk czy innych ludzi zawsze chcielibyśmy opierać na analizach i racjonalnych argumentach. Tymczasem, jak przekonuje Malcolm Gladwell, uznany przez „The Times” za jednego z 50 najbardziej wpływowych myślicieli w dziedzinie zarządzania, decyzje podjęte natychmiast mogą być równie trafne, jak te poprzedzone długimi analizami i przemyśleniami. Książka „Błysk! Potęga przeczucia” nie tylko opisuje psychologiczny proces, jakim jest natychmiastowe poznanie (ang. rapid recognition), ale dzięki licznym przykładom i anegdotom z zakresu marketingu, psychologii i socjologii pokazuje obraz współczesnego społeczeństwa, nie nużąc przy tym czytelnika.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.