Popmarketing – parkour is dead?Popmarketing – parkour is dead?Popmarketing – parkour is dead?Popmarketing – parkour is dead?

Popmarketing – parkour is dead?

Popmarketing – parkour is dead?
Judyta Krzyżanowska

Judyta Krzyżanowska

-

copywriter, Kid & Young

Judyta Krzyżanowska

Judyta Krzyżanowska

copywriter
Kid & Young

Jeżeli zgłębimy historię powstania parkouru, okaże się, że z buntem czy przypisywanym młodym ludziom nonkonformizmem nie ma on zbyt wiele wspólnego. Mimo to kojarzy się z atrybutami młodości niezwykle atrakcyjnymi dla marketerów: odwagą, pasją, energią czy wolnością. Parkour powstał w społeczeństwie ukształtowanym już kapitalistycznie, a jego pionierzy, pomimo młodego wieku, w równym stopniu zdawali sobie sprawę z innowacyjności, jak i rynkowej wartości stworzonej przez siebie dyscypliny. Tymczasem w show-biznesie nawet to, co najbardziej widowiskowe i oryginalne, okazuje się produktem o wyjątkowo krótkim terminie przydatności...

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja