Popmarketing – maskotki, czyli sprawa wagi państwowejPopmarketing – maskotki, czyli sprawa wagi państwowejPopmarketing – maskotki, czyli sprawa wagi państwowejPopmarketing – maskotki, czyli sprawa wagi państwowej

Popmarketing – maskotki, czyli sprawa wagi państwowej

Popmarketing – maskotki, czyli sprawa wagi państwowej
Judyta Krzyżanowska

Judyta Krzyżanowska

-

copywriter, Kid & Young

Judyta Krzyżanowska

Judyta Krzyżanowska

copywriter
Kid & Young

Olimpiada w Pekinie ma kosztować organizatorów 20 miliardów dolarów. Sceptycy jednak twierdzą, że podana suma to przejaw myślenia życzeniowego, bo koszt igrzysk będzie dwukrotnie większy. Nic więc dziwnego, że Chiny dość trzeźwo podeszły do zagadnienia symboli olimpijskich i ich ekonomicznego potencjału. Najlepszym tego przykładem stały się maskotki olimpijskie – tegoroczne igrzyska mają ich aż pięć.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja