Zasłanianie budynków ogromnymi płachtami reklam stało się punktem przełomowym, który zapoczątkował publiczną dyskusję na temat reklamy zewnętrznej. „Reklamiarze zaśmiecają miasta” – to efektowne hasło gości dziś w mediach.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Paradoksalnie, uregulowania obecności reklamy w przestrzeni publicznej domagają się wszyscy: od wspomnianych reklamiarzy, czyli firm outdoorowych (bo panujący chaos nasila spadek efektywności tej formy przekazu oraz wyścig, kto zamontuje więcej nośników), przez organizacje pozarządowe dbające o przestrzeń publiczną, aż po urbanistów i urzędników.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.