0 2 0 0 4 10.07.2019 Barbara Frątczak-RudnickaDżentelmeni, instachłopcy czy faceci?Dużo się dzisiaj pisze o kobietach. O kobietach w rolach matek, partnerek, rolach pracowniczych, jako konsumentkach. A co z mężczyznami? Firma 4P przeprowadziła badanie poświęcone zmieniającej się męskości, które przedstawiła w raporcie „Nowi mężczyźni(?) 4P/2019”. badania marketingowe trendy
0 1 0 0 0 7.05.2019 RedakcjaZa dużo – fragment książki „Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach coraz łatwiej podejmować decyzje bazujące na danych, ponieważ danych jest coraz więcej. Mało tego: ilość danych przyrasta wręcz w zastraszającym tempie. Nie jest to wcale takie oczywiste. badania marketingowe biblioteczka edukacja marketingowa
0 4 0 0 0 23.04.2019 Adam Stankiewicz, Rafał DomagałaStandy reklamowe, czyli jak zwiększać zyski i budować wizerunek w punktach sprzedażyMateriały POS to nośniki komunikatów zwracające uwagę na daną markę w punkcie sprzedaży. POS-y wyzwalają decyzje zakupowe, a więc są kategorią działań marketingowych, której bezpośrednim efektem powinno być zwiększenie sprzedaży. Jak zapewnić sobie ten efekt? customer experience handel detaliczny marketing bezpośredni shopper marketing
0 8 0 0 7 17.04.2019 Mateusz LubczańskiUkraińcy coraz ważniejsi jako konsumenci. Liczy się telefonia, bankowość i rozrywkaOficjalnie około pół miliona, nieoficjalnie – znacznie więcej niż dwa miliony. Tylu Ukraińców przyjechało na dłużej do Polski w ostatnich latach. Zarabiają coraz lepiej, w związku z czym wydają coraz więcej. Brak oferty dla ukraińskiego klienta może być błędem, który z biegiem czasu okaże się trudny do nadrobienia. kampanie reklamowe trendy
0 1 0 0 0 16.04.2019 Mieszko MajJak zbudować przyjazne środowisko pracy dla pokolenia Y w branży marketingowej?O pokoleniu Y mówi się dużo w aspekcie badań postaw i zachowań konsumenckich. Demograficznie stanowi ono pokaźną grupę, która konsumuje usługi, jest biegła w mediach społecznościowych i wymagająca pod względem zainteresowania contentem oraz kreacją. To podstawy, które zdominowały postrzeganie igreków w oczach pracodawców. Jednak konsumpcja a postawy i zachowania w pracy to nie to samo. Są to odrębne obszary wymagające poświęcenia im należytej uwagi. employer branding public relations zarządzanie marką
9 12 0 0 1 15.04.2019 Anna Deręgowska-WatzaGame of Brands. Jak marki nawiązują do kolejnych sezonów „Gry o tron”Już dziś, 15 kwietnia 2019 roku, rozpoczyna się kolejny, ósmy sezon „Gry o tron” – jednego z najgorętszych seriali naszych czasów. Rozpala on wyobraźnię nie tylko zwykłych fanów, ale także – co oczywiste – marketerów. Buzujący trend Siedmiu Królestw sprawia, że możemy oglądać mniej lub bardziej udane kreacje nawiązujące do serialu i poszczególnych postaci. Wiadomo, że wiele marek lubi wpisywać się w określone dyskusje i szuka możliwości zaistnienia w nich. marketing społecznościowy marketing wirusowy real-time marketing