Ruszyła akcja „Tu mieszkam, tu kupuję”, promująca zakupy w sklepikach osiedlowych
  • 0
  • 1
13.08.2010

Ruszyła akcja „Tu mieszkam, tu kupuję”, promująca zakupy w sklepikach osiedlowych

Z myślą o wspieraniu niezależnych osiedlowych sklepów spożywczych ruszyła ogólnopolska akcja pod hasłem „Tu mieszkam, tu kupuję”. Jej pomysłodawcą i organizatorem jest Makro Cash&Carry. Akcja ma na celu popularyzację kultury robienia zakupów w małych sklepach spożywczych wśród mieszkańców Polski, a także wspieranie ich właścicieli w rozwoju biznesu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

forget

14 lat temu

jest czego bronić?

Wychodzi na to że te swojskie sklepiki to oferta tak naprawdę dla tych,którzy nie mają oporów przed zaciąganiem długów (branie "na krechę"), a przy tym nie umieją liczyć - bo na produktach w sklepiku "U pani Jadzi" na co dzień przepłacają, na niektórych zresztą słono. W dodatku nie umieją sami wybrać co dla nich najlepsze i wolą zdać się na (różnej jakości) rekomendację osoby za ladą przy najprostszych, niespecjalistycznych produktach. I jeszcze mają czas, żeby sobie pogadać ze sprzedawcą ("miła atmosfera"). Czyli dla... niezdecydowanych, bezradnych i nieco bezmyślnych? Przemawia do mnie tylko jedna zaleta takich "sklepików": że są faktycznie pod ręką. Gdy czegoś nagle w kuchni zabraknie - cóż, za gapiostwo się płaci, czyli dopłaca "U pani Jadzi".

Rozwiń komentarze

13 sierpnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 6
13.08.2010

Al Ries we wrześniu w Polsce

Legendarny strateg marketingowy, współtwórca pojęcia „pozycjonowanie”, Al Ries we wrześniu będzie w Polsce. 30 września 2010 r. w Warszawie odbędzie się XXX seminarium z cyklu Autorytety organizowane przez Bigram. Tytuł seminarium to „Budowanie marki sukcesu. Zwycięskie strategie, najlepsze praktyki”. Seminarium poprowadzą cenieni na całym świecie konsultanci marketingowi i eksperci w dziedzinie budowania marki Al i Laura Ries.

12 sierpnia 2010