Młodzieżowa reklama środka na pryszcze (wideo)
  • 2
  • 1
23.08.2011

Młodzieżowa reklama środka na pryszcze (wideo)

Nowa reklama środka na trądzik Visaxinum produkcji Aflofarm wykorzystuje młodzieżowy slang oraz nietuzinkowe plenery w Łodzi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

ppepsztun

13 lat temu

:)

bardzo fajnie, ale jak dla mnie to za bardzo "wybujany' tekst jest ale może to trafia :)

Rozwiń komentarze

23 sierpnia 2011

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 7
23.08.2011

Kampania MetLife Amplico „Chce mi się chcieć”

Trwa kampania MetLife Amplico pod hasłem „Chce mi się chcieć”. Akcja wystartowała w maju i potrwa do 23 grudnia. Główną platformą komunikacji jest strona internetowa www.chcemisiechciec.pl. Można na niej uzyskać informacje o akcji, a także znaleźć inspiracje, którymi podzielili się ci, którym już „chce się chcieć”. Cała akcja wspierana jest kampanią w Internecie, której kolejna odsłona rozpocznie się we wrześniu i będzie kontynuowana do grudnia.