Anna Mucha ambasadorką Reebok EasyTone
  • 0
  • 8
7.05.2012

Anna Mucha ambasadorką Reebok EasyTone

Anna Mucha została nową ambasadorką Reebok EasyTone w Polsce. Podczas najnowszej sesji zdjęciowej udowadnia, że nawet podczas wykonywania codziennych aktywności można zadbać o zgrabną sylwetkę. Gwiazda sprawdzi skuteczność obuwia EasyTone, chodząc w nim przez 12 tygodni.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

marketingbezcukru.pl

12 lat temu

Ściema Reeboka wreszcie w Polsce?

FTC skazało Reeboka na 25 mln $ kary za obietnice, które nie mają żadnych naukowych podstaw. Dodatkowo każda osoba w USA, która posiada buty EasyTone ma prawo do refundacji.

Niestety, przykład marketingu w najgorszym wydaniu "nic nie musisz robić, samo się zrobi" - chwyt godny super sprzętu z telezakupów.

Podobała mi się odpowiedź Nike na tę wpadkę(?) konkurenta http://tnij.org/qmjm

"The Shoe Works if You Do".

Rozwiń komentarze

7 maja 2012

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
7.05.2012

Andrus, Bartosiewicz, Dudziak, Friedmann, Młynarski i inni wspierają akcję „PioSęki, czyli drzewa przebojów” (wideo)

7 maja rozpoczyna się akcja ekologiczna „PioSęki, czyli drzewa przebojów”. Każdy chętny może bezpłatnie odebrać sadzonkę drzewa, a drugą sprezentować komuś bliskiemu. Akcja będzie trwała do 14 maja. Aktywności reklamowe skoncentrują się na partnerstwie mediowym z radiową Trójką, działaniach w Internecie, silnym wsparciu PR oraz licznych eventach.