Niemcy najsilniejszą marką w rankingu „Anholt-GfK Nation Brands Index”. Polska w trzeciej dziesiątce
  • 0
  • 2
27.11.2014

Niemcy najsilniejszą marką w rankingu „Anholt-GfK Nation Brands Index”. Polska w trzeciej dziesiątce

W rankingu „Anholt-GfK Nation Brands Index” Niemcy zepchnęły z pierwszego miejsca Stany Zjednoczone, które dominowały przez 5 lat. Polska znalazła się w połowie zestawienia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

mb

9 lat temu

A co na to POT?

Najgorzej w turystyce... A w Polskiej Organizacji Turystycznej trwa bal cukierkowych kreacji, niezrozumiałych, bez pomysłu i emocji. Do tego festiwal samozadowolenia. Szkoda słów nie mówiąc o publicznych pieniądzach :(

27 listopada 2014

26 listopada 2014